Як зберегти здоров’я під час епідемії коронавірусної хвороби

30.09.2020 16:28

Здоров’я дитини – багатство України! Це її сьогодення і що, найголовніше, – майбутнє! Тому кожний навчальний заклад приділяє велику увагу формуванню в учнів знань про здоров’я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, взаємозв’язок організму людини з природним, техногенним і соціальним оточенням. 

         «Як зберегти здоров’я під час епідемії коронавірусної хвороби» - саме під такою назвою пройшов тиждень основ здоров’я в Шполянському НВК «ЗОШ I-III ст. № 3 – гімназія». Тиждень основ здоров'я – це можливість учнів проявити та доповнити свої знання з предмету "Основи здоров'я" , показати на практиці здобуті навички, відкрити для себе щось незвичайне у стінах буденності.

Розпочався тиждень з анкетування учнів 5-11 класів "Здоровий спосіб життя і протиправна поведінка", яке провела педагог-організатор Л.І. Камінська, щоб з'ясувати відношення школярів нашої гімназії до здорового способу життя.

В класних колективах поновили пам’ятки  «Як зменшити поширення коронавірусу» , класні керівники 1-11 класів провели     інформаційні хвилинки "Як передається захворювання COVID - 19", «Коронавірус – реальна загроза». Конкурс малюнків для 5-7 класів  "Здоров'я - моя цінність» довів, що діти не стоять осторонь проблем з коронавірусом, вчаться цінувати власне здоров’я, та закликають інших дотримуватись всіх протиепідеміологічних вимог під час карантину.

         Медсестра гімназії Ткаченко О.О. провела бесіду "Зміцнюйте імунітет та слідкуйте за самопочуттям", "5 речей про коронавірус, які потрібно знати батькам". Порекомендувала, які продукти харчування потрібно вживати, щоб зміцнити імунітет, як проводити заняття спортом та загартовувати організм. Учні мали змогу переглянути презентацій та відеоролики на тему: "Як захиститися від коронавірусу", яку підготувала вчитель основ здоров’я Н.М.Вербівська.

Цікаво та нетрадиційно було поведено годину спілкування в 6-Г класі. Похід до осіннього лісу зміцнив здоров’я дітей, підняв настрій, зарядив енергією на навчальний рік та здружив класний колектив.

Отже, збереження та зміцнення здоров’я молодого покоління — цінність, яка має стратегічне значення для сталого розвитку суспільства і належить до актуальних завдань розвитку сучасної України.