День безпеки і здорової комунікації в соціумі «Здоровий спосіб життя – вибір успішних і щасливих»

20.04.2023 15:45

   Одним з головних завдань сучасної школи є виховання здорової дитини, охорона її здоров'я. 19 квітня в Шполянському ліцеї № 3 пройшов День безпеки «Здоровий спосіб життя – вибір успішних і щасливих». Мета дня – формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя.

    В цей день здобувачі освіти 5 – 7 кл. переглянули відео про корисні та шкідливі звички. Соціальний педагог Шептицька І.М. провела заняття з елементами тренінгу «Твоє життя – твій вибір» з учнями 6 – 8 кл. Психолог Паукова Ю.Б. в електронному кабінеті поділилася порадами для підлітків «Я в балансі. Як зберегти психічне здоров’я» та батьків «Як зберегти ментальне здоров’я дитини». Позитивно та емоційно пройшло заняття «Добрий настрій – шлях до успіху» проведене психологом із здобувачами освіти 4-х класів. Цікавою видалася розважальна вікторина «Бути здоровим – модно» організована представниками шкільного парламенту з учнями початкових класів. День пройшов насичено та змістовно.