Взяли участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник»

07.03.2018 08:35

Декілька років поспіль учні Шполянського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. №3 – гімназія» беруть участь у Всеукраїнській українознавчій гру «Соняшник», яку організовує Творче об`єднання “Соняшник» міста Харкова відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12 жовтня 2012 року № 1101.

З кожним роком «Соняшник» продовжує розширювати географію учасників як з України, так і з українських шкіл міста Рибниця (республіка Молдова), з українських шкіл міста Нью-Джерсі (Америка).

І це не дивно. Адже завдання цієї інтелектуальної гри надзвичайно цікаві, переважно пов`язані із творчістю знаних українських письменників, з багатою фольклорною скарбницею, з фонетикою, лексикологією та фразеологією рідної мови, а також з історією України.

Тож і в нашій школі кількість учасників гри проти минулого року збільшилася майже в п`ять разів. Якщо минулого року в грі брало участь 24 учні, то в цьому – 112. Найактивнішими стали учні молодших класів. Виявили бажання випробувати свої знання 17 осіб з других класів, 41 особа з третіх класів і 6 осіб з четвертих класів. Всього 64 особи. З середній та старших класів у грі брало участь 48 осіб.

Незважаючи на заметіль і закидані снігом дороги та тротуари, поспішали учні першого березня до школи, бо саме цей день був визначений для проведення гри. Куратори Шевченко Ірина Михайлівна, Лісогор Валентина Миколаївна, Коваль Юлія Василівна, Цвіркун Віра Миколаївна, Жебак Катерина Яківна, Головко Ольга Степанівна, Бабенко Тетяна Олександрівна допомагали дітям правильно оформити бланки для відповідей.

Чому так багато уваги цій грі було приділено педколективом школи?

Тому що українська мова та література є не просто навчальними предметами шкільної програми. Це втілення душі народу, основа української національної ідентичності, підвалини, на основі яких тільки й може бути вихований справжній, свідомий патріот-українець. Свідомий гордості за свою мову, країну й державу як органічну складову європейської спільноти та європейського культурного простору.

З задоволенням і емоційним піднесенням учні розв`язували тестові завдання на теми казкарства та мультиплікації, розгадували ребуси. Була значна кількість завдань, покликаних привернути увагу школярів до української історії Княжої доби, якою маємо всі підстави пишатись, як спадкоємці здобутків Київської Русі.

Спостереження показали, що учні, які беруть участь у інтелектуальних іграх, стають більш уважнішими на уроках. Участь у грі сприяє розвитку уваги, логічного мислення, пам’яті, спостереження, уяви, інтелекту.

Ми з нетерпінням чекаємо результатів гри.